FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Rejestracja
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
Tak, wystarczy wejść po zalogowaniu w zakładkę MOJE KONTO, wybrać zakładkę „Przejdź do edycji adresów” lub „edycja profilu”
Rejestracji można dokonać klikajac w ikonkę ludzika, która znajduję się w prawym górnym rogu sklepu, po czym wybrać opcję ZAREJESTRUJ SIĘ. Należy uzupełnić wszystkie dane, następnie przyjdzie e-mail z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknać. Po dokonaniu tych czynności, konto zostaje stworzone i można dokonywać zakupów 🙂
Zamówienia
Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od rodzaju wybranej formy dostawy. Paczkomaty oraz kurier InPost od 1-2 dni roboczych. Darmowa dostawa na terenie Warszawy od 1-2 dni roboczych.
Zamówienia realizowane sa codziennie w godzinach 9-17. Jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie, poinformuj Nas droga mailowa biuro@voeko.pl lub telefonicznie 518-105-165. Informacja ta, spowoduje wstrzymanie wysyłki.
Tak, poinformuj Nas droga mailowa biuro@voeko.pl lub telefonicznie 518-105-165. Postaramy się pomóc w dokonaniu zmian.
Informacja taka, zostaje wysłana droga mailowa kiedy przesyłka zostaje przygotowywana. O Nadaniu i odbiorze wysyłki, zostaniesz poinformowany przez przewoźnika InPost poprzez e-mail. Jeżeli wybierasz opcję Darmowa Dostawa Warszawa, poinformujemy Cię telefonicznie o dostawie.
Wysyłka i dostawa
Wszystko uzależnione jest od rodzaju sposobu dostarczenia paczki. Dokładne ceny zamieszczone sa w zakładce CZAS I KOSZTY DOSTAWY
Póki co, oferujemy wysyłkę tylko w wybrane Państwa. Listę i cenę można zobaczyć w zakładce CZAS I KOSZTY DOSTAWY
Nie, nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Jesteśmy sklepem internetowym z własnym magazynem.